Meist ajakirjanduses
- “Empaatiline süvenemine ja metafooride maagia Tallinna Kunstihoones” Õpetajate lehes (30.01.2024)
- “Kvaliteetaeg perega kunstinäitusel koos perelehega KOOS”, Lasnamäe lehes(vene keeles siin) (01.2024)
- “Kunst muutub hariduses sotsiaalseks liimiks” Lasnamäe lehes (vene keeles siin) (05.2023)
- “Vaatamise koolist” Eesti Päevalehes (3.11.2021)
- “Vaatamise koolist” Õpetajate lehes (6.10.2021)
- “Vaatamise koolist” ja kunstist kui sotsiaalsest liimist Müürilehes (21.09.2021)
- “Kuidas rääkida keerulisest teemast? Haridusprogramm Tallinna Kunstihoone näitusel „Elust välja lõigatud“” Õpetajate lehes (19.02.21)
- “Empaatia kool Kunstihoones ootab õpilasi!” Õpetajate lehes (31.01.2020)
“Vaatamise koolis” osalejate tagasiside
Tallinna Südalinna Kooli klassi õpetaja:
“Eel- ja muuseumitunnid olid väga toredad. Lastele hästi meeldis, et sai ka videotunni vormis tundi proovitud ning muidugi see, et keegi teine peale oma õpetaja neile vahelduseks tundi andis. Kunstihoone külastus oli samuti väga tore ja informatiivne, kõik tulid rõõmsalt tagasi. Kõik juhised olid väga arusaadavad.
See töö teema läks hästi kokku meie matemaatikas õpitud sirgjoonte, -lõikude ja punktidega. Lõpuks saimegi teha täpselt nii, et kõigepealt matemaatikas joonestasime ning peale seda oli kohe kunstitund, kus tegime antud tööd”
õp. Maide, Sindi kool:
“Lastele meeldis kogu programm ja kui võimalik, siis olid kõik nõus veel edasi ka minema. See “Punkt, joon ja pind” oli laste pilgu läbi “põnev, huvitav, et oli täpike ja kui tõmbad, siis tuli kohe joon ja kui teine hoidis käest kinni ja tekitas ringi sinu käega”. Ja muidugi meeldis pr. Minni juhendamine, mis oli nii rahulik, kannatlik ja meeldiv.
Edasi oli siis näitusel kohtumine, mille käigus tekkinud punase lindi ajajoon, kus igaüks leidis endale koha. Ja mustrid.
Lõpuks täitsime töövihikuid, mida tegime huvi ja rõõmuga. Lastele meeldisid tööd kivist-rauast ja täppide leidmine.
Kokkuvõttes oli äärmiselt tore programm ja lastele väga vajalik. Tõsiselt vajalik, sest ise ma kindlasti sellisel kujul kunsti lasteni tuua ei oleks osanud”
Südalinna kool 2b õpetaja Kooli Hüpiknäitusest:
“Valisime materjalideks karvapallid, karvatraadid, tikud, paelad. Papile materjalide kleepimiseks kasutati PVA-liimi. Teose viimistlemiseks kasutati vilt- ja värvipliiatseid. Tööd said kõik omanäolised ja osati väga hästi kujutada punkti ja joont ning kokku saadi huvitavad pinnad. Lapsed olid tööd tehes väga õhinal ja neile meeldis tund väga. Saadan laste töödest pildid. Sellistes projektides osaleks teinekordi meelsasti. Tänan huvitava kogemuse eest!”
Kes me oleme
Annely Köster
“Vaatamise kooli” idee ja metoodika autor, Sally Stuudio.
Olesja Katšanovskaja-Münd
Harridusprogrammide kuraator ja meie kunstnik
“Kunst on minu jaoks–sotsiaalne liim!”
Aljona Tubaleva
Haridusprogrammide kuraator ja meie heliseja
“Kunst on loodusnähtus, mida saab tajuda kõigi oma meeltega”
Minni Hein
Väga rahuliku vaatamise ringkäigu läbiviija ja meie võlur
“Kunst avab uksi nii meid ümbritsevasse kui siseilma, kui võtame aega, et olla kogu keha ja kõigi meeltega kohal.”
Error: Contact form not found.